czwartek, 12 lipca 2007

Jeszcze o ulubionych



CoReap.com to jeszcze jedna strona, na której możemy trzymać swoje ulubione odnośniki do miejsc, chętnie przez nas odwiedzanych. Ściągamy wtyczkę do przeglądarki (FF i IE) i już możemy klikać w przycisk, kiedy trafimy na odpowiednią witrynę. Mamy też do dyspozycji, otwierany przyciskiem panel boczny, który ułatwia nam manewrowanie tym rozszerzeniem.

Muszę się Wam przyznać, że w zapale internetowo-komputerowym mocno przesadziłem z instalowanie takich wtyczek, bowiem chciałem wszystkie wypróbować, a później żal mi było je odinstalowywać. I tak sobie, psiakrew, zawaliłem FF owymi ustrojstwami, że ledwo bidula zipie, W związku z czym często przerzucam się na nieco mnie przeze mniej zabagniony Flock, który zresztą mi szalenie odpowiada ze względu na swoje dopasowanie do potrzeb maniaka Web 2.0. I z tej właśnie przeglądarki posyłam mój post o Ulubionych i o Flocku.

Poniżej cytat ze strony CoReap z jeszcze jednym linkiem - a niech tam.

CoReap is a social search and bookmarking add-on for your web browser. CoReap helps you find and bookmark websites of interest, and share them with your friends, from anywhere, anytime!

CoReap - Social Search, Social Bookmarking, Online Bookmarks Management, Browser Favorites



Blogged with Flock

Brak komentarzy: