sobota, 12 kwietnia 2008

Poza protokołem - Dziękujemy - Thank you Dave Brubeck



60s, Dave Brubeck Quartet and "Take Five" - what a fantastic jazz. What a fantastic music. From the jazz foto-video blog "Piotr Wojcicki - My Jazz", which is at its beginning. Best wishes.

Zupełnie spoza naszej tematyki. Autor czyli ja lubi jazz, tak ma, po prostu. Taki jazz, jaki prezentował przez dziesięciolecia Dave Brubeck. Ale nie tylko taki. Założyłem więc nowy blog pt. "Piotr Wójcicki - Mój Jazz", a na nim będę pisał o utworach i artystach, których podziwiam, będę też zamieszczał zdjęcia, klipy wideo i pliki audio (legalne, kupione). Pierwszy wideo-klip pozwala nam zobaczyć i posłuchać właśnie Dave Brubeck Quartet z nagraniem "Take Five" z roku 1961. Dobry, stary jazz.Blog jest w stadium narodzin i dwa pozostałę posty, wymagają uzupełnienia o ścieżkę dźwiękową. Kupuję więc Komedę i Oscara Petersona (o którym będzie niemało), zrobię upload i podopinam pliki do wpisów. I do przodu. Życzcie mi powodzenia i wspomóżcie poradami. Będę wdzięczny.

read more | digg story

Brak komentarzy: