poniedziałek, 3 marca 2008

Przeczytaj później


Jak ja lubię takie proste i skuteczne narzędzia jak "Read Later", oferowane przez witrynę Instapaper. Przeglądając setki stron internetowych, łapię się na tym, że chętnie poczytałbym, co na danej stronie jest napisane, ale nie teraz, gdy jestem skupiony na wykonywaniu jakiegoś innego zadania. Gdybym zapisał witrynę w "Ulubionych", rychło zapomniałbym, po co to zrobiłem i jaki miałem wobec niej zamiar. Natomiast korzystając z zainstalowanego na pasku mojej przeglądarki przycisku "Read Later" zapisuję kandydatkę do lektury, jako aktywny link. Instapaper pomaga mi jeszcze w automatycznym segregowaniu linków na już przeczytane i te, do którym powinienem wrócić, bowiem ich nie przeczytałem. I to wszystko. Proste i pożyteczne.

Digg!

Brak komentarzy: