piątek, 8 czerwca 2007

Jeśli się gubisz...


Bo ja - i owszem - nieco zacząłem się gubić w natłoku stron społecznościowych, do których się zarejestrowałem. Nic dziwnego, bowiem rejestruję się nałogowo i czeka mnie pewnie jakaś (mam nadzieję) delikatna kuracja odwykowa od Web 2.0. Ale fikając po internecie natrafiłem na stronę ProfileFly, która zaproponowała mi zgromadzenie wszystkich (no, powiedzmy - znacznej częsci) witryn w jednym miejscu, w taki sposób, iż tworzą one mój profil. W ten sposób ja mam dostęp do swoich zbiorów adresów sieciowych, a inni użytkownicy również mogą na nie rzucić okiem bądź je pożytecznie wykorzystać. Wypada im to ułatwić zamieszczając na własnym blogu jeden z licznych kolorowych bannerów, prowadzących prosto do naszego konta.
Kliknij w zrzut, to się powiększy nie wiadomo dlaczego?


Digg!


View blog reactions

Brak komentarzy: